sâmbătă, 10 decembrie 2011

Cadoul de Craciun

Pentru ca se apropie Craciunul si implicit perioada cea mai frumoasa din an, atunci cand se primesc si se ofera cadouri, am inceput sa studiez ofertele de pe piata in domeniul electronicelor pentru ca m-am gandit la un cadou pentru intreaga familie, un televizor LED. Si daca tot am avut ocazia sa fac cunostinta cu cei de la evoMAG.ro cu ocazia achizitionarii unui laptop am zis sa incep cu ei prospectarea pietei pentru ca au o oferta foarte
variata iar experienta avuta cu ei mi-a lasat o impresie placuta. Astfel, dupa vizionarea intregii oferte, ochii mi s-au oprit pe un televizor LED Samsung care poate satisface cu succes toate cerintele familiei, inlocuind actualul televizor care, fie spus intre noi, are vreo 15 ani. Urmeaza partea cea mai grea, consiliul de familie, in care fiecare membru vine cu o idee de cadou iar la final se alege in functie de bugetul alocat si de "aliante". Sper sa o atrag pe fiica-mea de partea mea...  
Sarbatori fericite tuturor si spor la cumparaturi! 


O campanie BlogalInitiative.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu