duminică, 13 noiembrie 2011

O nunta frumoasa

Acum trei zile am primit un mail prin care eram invitat sa particip la un concurs organizat de un blogger. Concursul are ca tema cea mai frumoasa nunta la care am participat. Cum nunta mea a fost acum 16 ani m-am hotarat sa scriu despre nunta cumnatului meu care a avut loc acum doua saptamani si despre care pot spune ca a fost una dintre cele mai frumoase la care am participat pana acum. 
Totul a inceput cam cu stangul pentru ca la cununia civila eram invitati la ora 16:00 iar cand am ajuns acolo deja alaiul pleca la poze.
Ce sa zic, mirii tineri si frumosi. Nasii asemenea. Nuntasii foarte putini dar bine dispusi. Dupa sedinta foto care a durat aproximativ o ora, timp in care s-au facut pozele de rigoare in toate pozitiile posibile, am purces la cununia religioasa care s-a desfasurat intr-o mica biserica de cartier. Slujba a fost scurta si la obiect asa ca am avut timp sa trecem sa bem o cafeluta fierbinte ca sa ne incalzim inainte de a merge la salon. 
Am ajuns printre primele familii la restaurantul unde era organizata petrecerea. Salonul era foarte frumos, cu multe aranjamente florale si baloane dar fara a fi foarte "incarcat" culoarea serii fiind violetul. De organizare s-a ocupat o firma specializata care a pregatiti totul ca la carte, incepand cu invitatiile, masina, programarea la starea civila si la biserica, muzica, fotografii si cameramanii, buchetele miresei si a nuntasilor, amenajarea salonului. Mirii radiau de fericire si se vedea de la o posta ca dragostea plutea in aer. Pana pe la ora 21 nu prea s-a inghesuit lumea sa vina la petrecere si chiar reprezentantul firmei care s-a ocupat cu organizarea nuntii  a sugerat sa mai restranga din mese astfel incat nuntasii prezenti sa fie cat mai aproape de masa mirilor. Dar ceea ce parea initial o nunta mica s-a dovedit pana la final a fi magnifica. Practic dupa ora 23:00 nu aveai loc sa arunci un ac astfel ca reprezentantii restaurantului au fost nevoiti sa utilizeze toate spatiile disponibile pentru a monta mese recurgand chiar la desfintarea mesei muzicantilor, Daca tot am adus vorba de muzicanti pot spune ca au fost fantastici. Au facut astfel incat muzica a cantat non-stop, atacand toate genurile de muzica, remarcandu-se in mod special solista Cristina Bondoc, cea care a participat la Romanii au talent si Megastar. Petrecerea a adunat peste 150 persoane care au mancat, au baut si s-au distrat pana dimineata, totul fiind posibil datorita profesionistilor de la firma organizatoare, angajatilor si patronului restaurantului, muzicantilor si nu in ultimul rand mirilor si nasilor. 
Casa de piatra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu