miercuri, 16 noiembrie 2011

Covrigi de Buzau de la Boromir

Despre Covrigii de Buzau de la Boromir am tot auzit prin diverse reclame dar nu am avut placerea sa-i "cunosc" personal decat acum vreo 2 saptamani. Prima mea intalnire cu Covrigii de Buzau de la Boromir s-a petrecut in timp ce eram la serviciu. Lucrez in ture de 24 ore alaturi de alti aproximativ 30 de colegi. La una dintre ture, i-am cerut colegului care se ocupa si cu aprovizionarea de la magazin sa-mi cumpere ceva de rontait. Omul mi-a adus o punga cu faimosii covrigi si in prima faza am fost tentat sa-l boscorodesc dar mi-am adus aminte de reclamele al caror mesaj era ceva de genul: "Imparte-i cu toata lumea!". Am desfacut punga si am servit colegii aflati pe langa mine dupa care am gustat si eu unul. Papilele mele au fost placut surprinse dar pana sa ma dezmeticesc din
contemplarea gustului, colegii mei "huni" au devorat intreaga punga. Binenteles ca au mai urmat si alte drumuri la magazinul din apropiere, in principal pentru a cumpara adevaratii Covrigi de Buzau de la Boromir


O campanie BlogalInitiative.ro.

Un comentariu:

  1. Tot despre covrigii Boromir vorbeste si viralul cu delfinii maidanezi. O idee FURATA de Propaganda dintr-un viral facut de niste olandezi, pentru KFC: http://www.libertatea.ro/detalii/articol/delfin-dambovita-film-copiat-amsterdam-rechin-365595.html

    RăspundețiȘtergere